17 Eylül 2012 Pazartesi

Google'da 'ucuz' diye arama yaptığınızda 'en ucuzu' bulamazsınız. Peki öyle ise en ucuz ürünleri nasıl bulacağız?

Google Adwords’deki Anahtar Kelime Aracı’nı kullanarak çeşitli kategorilerde "ucuz" kelimesini içeren aramalardaki rekabete bakıyorum. Bir hayli yüksek. Yani, herkes Google’da "ucuz cep telefonu", "en ucuz cep" vs şeklinde başında sıfat görevi gören "ucuz" kelimesini kullanarak arama yapıyor ve bekliyor ki Google, karşısına aradığını en ucuza satan siteyi çıkartacak. Sihir gibi birşey :)

Chrome tarayıcısını gizli modda açarak (kişiselleştirilmiş sonuçlardan sakınabilmek için), Google’da “en ucuz iphone 4s” arayalım. İlk sayfada herkesin bildiği siteler çıkmaktadır. Peki bunlardan satış yapan site en ucuza satış yapan site midir, "hayır" ve fiyat karşılaştırma siteleri daima en ucuza satış yapan siteyi karşımıza çıkartabilmekte midir, "hayır".

Google arama sonuçlarını etkileyen tonla parametre var; ama bu parametrelerin arasında "verification" yok. Yani, Google, X ürününü en ucuza satan siteyi kaşımıza çat diye çıkartmaz. Peki kim/ne çıkartır. Bu sihri MASYON.COM gerçekleştirmektedir; çünkü masyon.com özel olarak bir X ürününün satıldığı ne kadar site varsa bunların tamamını ziyaret etmektedir ve sizi sadece en ucuz siteye yönlendirmektedir ve size de sadece siteyi takip etmek kalmaktadır. Böylelikle, hem daha az harcama yapıyorsunuz, hem de zamanınız size kalıyor. 

Siteye üye olursanız, size günlük olarak e-bülten göndeririz ve hiçbir fırsatı kaçırmazsınız. 


Masyon Facebook hesabıhttp://www.facebook.com/masyoncom

1 yorum: